Vi ønsker at være den foretrukne samarbejdspartner på markedet

Det kræver at vi gør vores arbejde godt
- og det gør vi

Vejen fra vores første kontakt med kunden indtil vi starter et samarbejde er nøje tilrettelagt med det mål for øje, at give vores kunder den bedst mulige, kontinuerlige oplevelse af god service..

 

Synlighed

Vore serviceinspektører er synlige, og har tid til hver enkelt kunde. Vi leverer og følger op på de serviceaftaler der er indgået – hele vejen under samarbejdet. Inspektionsarbejdet kræver overblik og overblik kræver tid. Derfor er der afsat god tid til at vi kan koncentrere os om det vi er bedst til: At levere en helt optimal service, der giver vores kunder frie hænder og sikkerhed for kvalitet.

Fastholdelse

Vi arbejder aktivt for at fastholde de indgåede aftaler. Alle vores kunder får ugentlige besøg i dagtimerne, hvor vi gennemgår faciliteterne for at sikre, at alt er i orden, og varen er leveret efter aftale. Vores kontaktperson hos kunden bliver efterfølgende informeret om eventuelle tiltag vedrørende rengøringen, så kunden altid kender status.

Tilfredse kollegaer

Vi beskæftiger tilfredse medarbejdere. Vi ved at vores medarbejdere er vores stærkeste ressource, og derfor er det helt afgørende for os, at vores medarbejdere oplever deres arbejde som værdifuldt. Vi har nok branchens stærkeste mødestabilitet – 80 % af vores medarbejdere har ikke haft en eneste sygedag i 3 år. Det siger en del om arbejdsmiljø, arbejdsmoral, stabilitet og ikke mindst kvalitet.

 

 NOBEL Facility ApS leverer service til vores kunder, så samarbejdet bliver en positiv oplevelse – hele vejen